...co dělat když aneb seznam nejčastějších zákaznických dotazů ohledně vrácení a výměny zboží, placení, ceníku dopravného a podobně
1) Osobní údaje - p
Vaše osobní údaje používáme pro komunikaci s Vámi, dále pro zpracovávání Vašich objednávek a pro tento účel je dále předáváme třetím osobám, tedy dopravcům a poskytovatelům bankovních služeb, kde jsou považovány za důvěrné. Osobní data v žádném případě nezneužíváme k prodeji třetím stranám a ani jiným způsobem je neposkytujeme ke komerčním účelům. Více o chraně osobních údajů se dozvíte zde.
2) Objednávky - je možné objednat si zboží telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu?
Bohužel těmito způsoby není možné si zboží objednat, objednávky se považují za přijaté pouze formou standartního objednání přes košík na našem webu, tento způsob objednání je velmi jednoduchý a intuitivní a není potřeba se ho bát ;)
3) Dostupnost zboží - proč má zboží různou dobu dodání?
Zboží, které je SKLADEM U NÁS a je takto označeno v detailu produktu odesíláme nejpozději následující pracovní den, pokud se Vám podaří vytvořit objednávku do 10:00 ráno, tak Váš balíček předáváme kurýrovi ještě ten samý den. Pokud je u produktu uvedena dostupnost 3 a více dnů, je zboží na skladě u některého z našich dodavatelů a odesíláme ho až po dodání k nám na základnu. V košíku před dokončením objednávky pak vidíte předpokládaný termín dodání, který se automaticky upraví podle nejdelší dostupnosti objednaného zboží. Dostupnost zboží znamená počet dnů do odeslání zboží, nikoli počet dnů doručení zásilky a je nastavena dle možností našich dodavatelů a naší interní logistiky. Objednávky posíláme vždy zkompletované, pokud se nedohodneme se zákazníkem jinak.
4) Registrace zákazníka - musím se před nákupem zboží zaregistrovat?
Ne, registrace není nutná i když Vám při případném dalším nákupu zkrátí proces obejdnávání o víc než polovinu. Je ale dobré se zaregistrovat k odběru newsletteru, protože právě jen tito registrovaní zákazníci dostávají pravidelně informace o těch nejvýhodnějších akcích mimo standartní nabídku. Ale nebojte se, nebudeme Vás otravovat víc než 2x do měsíce a kdykoli se z odebírání můžete odhlásit kliknutím na odkaz, který najdete na konci každého zaslaného newsletteru. Přihlašovací formulář najdete na kterékoli stránce webu ve spodní části.
5) Potvrzení přijaté objednávky - jak poznám, že moje objednávka byla přijata?
Pokud jste odeslali Vaši objednávku, musí Vám přijít automatický mail s potvrzením o přijetí Vaší objednávky do našeho systému. Nejvíc zlobívají gmaily, ty rády schovávají potvrzení o přijetí objednávky do složky spamu nebo newsletteru a občas se nám vrátí mail vrátí jako nedoručitelný z důvodu vaší plné mailové schránky. Takže pokud Vám potvrzení nepřišlo, nezoufejte a mrkněte do nevyžádané pošty. S největší pravděpodobností se bude schovávat právě tam. A pokud by nebylo ani tam, tak kontaktujte infolinku, je možné, že se objednávka z nějakého důvodu neodeslala.
6) Můžu objednávku změnit a nebo zrušit?
Samozřejmě chápeme, že jste si nákup rozmysleli a objednávku můžete zrušit a nebo změnit a to pokud možno co nejdříve mailem a nebo ještě lépe telefonicky. Ušetříte nám tím spoustu práce s chystáním a balením a předejdeme tím oboustranným zbytečným nákladům na dopravu, popřípadě zmatkům s odesláním a nepřijetím zásilky. Děkujeme, že s námi v tomto případě komunikujete a my vás pak zbytečně neprudíme posíláním výzvy k platbě a následnými dotazy co s vaší objednávkou máme dělat ;)
7) Jaká je cena a možnost dopravy zboží?
K přepravě zásilek využíváme služeb PPL. Balík je možné poslat jak přímo na Vaši adresu, tak i do široké sítě výdejních míst, takzvaných Parcel Shopů. Informace k cenám dopravy pak najdete zde.
8) Platba - jaké mám možnosti zaplacení své objednávky?
Zboží je možné zaplatit klasicky dobírkou při převzetí, platbou předem na náš účet - veškeré podklady pro platbu najdete na potvrzení objednávky - variabilní symbol je vždy číslo vaší objednávky a vůbec není nutné čekat na platební výzvu a nakonec nejrychlejší způsob, ten je přes platební bránu GoPay.
9) Faktura - kdy dostanu fakturu/daňový doklad ke své objednávce?
Faktura ve formátu PDF se vystavuje v den, kdy expedice nachystá zásilku pro vyzvednutí kurýrem a tu Vám zašleme na e-mailovou adresu, kterou jste zadali do objednávky. Upozorňujeme, že tištěná faktura není součástí zásilky, součástí zásilky je pouze dodací list.
10) Poškozená zásilka - co mám dělat, když mi přišlo poškozené zboží?
Základem všeho je potřeba zásilku prohlédnout už při převzetí a pokud by byl balík viditelně poškozený, je nutné sepsat s kurýrem nebo výdejním místem záznam o škodě. Pokud by byl balík neporušený, ale zboží v něm bylo rozbité nebo nefunkční, je potřeba uchovat všechny obaly, poškození si archivovat, tedy vyfotit a co nejdříve nás kontaktovat, aby jsme se domluvili na dalším postupu.
11) Jak mám postupovat při vrácení nebo výměně zboží?
Nesedí Vám velikost nebo jste vybrali nevyhovující zboží? Nevadí, nepoužité zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí. Kompletní zboží, včetně veškerého příslušenství nebo případných bonusových dárků nám prosíme pošlete pojištěným balíkem BEZ DOBÍRKY na adresu provozovny: suspect animal s.r.o., Kladoruby 79, Letovice 67961. Pro snažší komunikaci je NUTNÉ přiložit ke zboží formulář vrácení zboží, který najdete buď v příloze zaslané faktury ke zboží a nebo si ho můžete stáhnout zde - zde také najdete kompletní reklamační řád. Peníze za zboží odesíláme zpět zákazníkovi do 14 dnů od doručení zboží k nám. Náklady na dopravu vráceného zboží pak hradí odběratel.