Reklamační formulář

Občas se stane, že Vám nesedne velikost nebo střih a nebo jste si představovali úplně něco jiného a rádi by jste chtěli zboží vyměnit, popřípadě vrátit. Pro snadnější komunikaci je NUTNÉ přiložit ke zboží reklamační formulář, který najdete buď přes odkaz v mailu se zaslanou fakturou ke zboží a nebo si ho můžete stáhnout zde na této stránce vedle textu. Zboží na výměnu pak stačí zabalit a poslat k nám balíkem BEZ DOBÍRKY na adresu provozovny: 

suspect animal s.r.o.,
Kladoruby 79,
Letovice 67961

pro síť výdejních a podacích míst pak budete potřebovat i následující:
tel: 608 847 767
mail: objednavky@motopradlo.cz

Pro zjednodušení celého procesu jsme nechali nově u nás na firmě zřídit výdejní místo PPL, tedy Parceshop. V seznamu výdejních míst ho najdete podle adresy Kladoruby 79 pod názvem suspect animal s.r.o. a nebo pod kódem výdejního místa KM10367961.

K odeslání balíčku doporučujeme cokoli, co není Zásilkovna. Bohužel v naší lokalitě služby Zásilkovny nejsou nejlepší a je tu velmi reálná možnost, že se vám balíček vrátí jako nedoručený. Zásilkovna se s doručováním balíčků na adresu neobtěžuje a zásilky rovnou ukládá na různá výdejní místa po okolí!!! V případě, že odešlete balíček na jakékoli jiné výdejní místo mimo toho na naší adrese (PPL Parcelshop KM10367961), nebude také Vaše zásilka vyzvednuta a vrátí se vám zpět.

Děkujeme za pochopení

Ale protože je PPL náš hlavní smluvní partner nejen jako dopravce, ale nyní už i jako PPL Parcelshop, tak je výhodné k odeslání využít široké sítě téměř 4 000 výdejních míst PPL, takzvaných Parcel Shopů. Zde je jistota doručení, protože kurýr k nám na firmu zajíždí každý den a také je možné automaticky a přehledně sledovat kde se právě vaše zásilka nachází, popřípadě zda už byla doručena k nám.

Postup odeslání zásilky přes PPL Parcelshop je velmi intuitivní, z pohodlí domova a bez front si připravíte etiketu a zaplatíte za službu a pak už jen balíček donesete na ParcelShop nebo do Parcelboxu. Funguje to takto:

  • přejdete na tento odkaz kde kliknete na panel "odeslat balík od 65,-"
  • na další straně se dostanete na nabídku "bez etikety" nebo s "etiketou" - varianta "bez etikety" je od PPL přednastavena a nepotřebujete k tomu tiskárnu. Pokud nevlastníte chytrý telefon, je potřeba zvolit variantu "s etiketou", vygenerovanou etiketu vytisknout a na balíček pěkně po staru nalepit
  • po volbě etikety sjedete níž kde vyberete zemi. Pod tímto výběrem pak zvolíte velikost zásilky, potvrdíte, že jste se seznámili s podmínkami balení zásilek a kliknete na "pokračovat"
  • na další stránce si vyberete jak chcete zásilku odeslat - v našem případě vyberete buď ParcelBox a nebo Parcelshop. Pod touto volbou pak najdete pro vás ten nejvíce vyhovující kam zásilku odnesete. Na stejné stránce pak vyplníte svoji adresu a kliknete na "pokračovat"
  • dostanete se na další krok, tedy výběr místa kam chcete zásilku odeslat. Tentokrát je nutné vybrat Parcelshop - pozor předvolba od PPL je na Parcelbox - tato zásilka ale bohužel nebude doručena k nám, ale vrátí se vám zpět
  • v nabídce mapy vložte do vyhledávacího okna Kladoruby a zobrazí se vám naše výdejní místo suspect animal s.r.o., které potvrdíte volbou "vybrat toto místo"
  • zaslání na dobírku nevyplňujte a tuto volbu přeskočte, tyto zásilky opět nebudou převzaty a budou odeslány zpět k vám. Vyplníte příjemce, tedy nás viz kontakty výše a opět potvrdíte, že chcete pokračovat 
  • na další straně už jste ve finále, kde odsouhlasíte obchodní podmínky a kliknete na "zaplatit". Možná je pouze platba kartou. Budete přesměrováni na platební bránu a po zaplacení vám systém vytvoří SmartPIN a QR kód pro předání zásilky.
  • hotovo! a to je vše! 

Náklady na dopravu zboží na výměnu pak hradí odběratel, náklady na poslání výměny zpět k Vám hradíme my/dodavatel. V případě naší chyby při expedici nebo vadném zboží samozřejmě následné náklady na dopravu platíme tam i zpět my.

Balíčky na výměnu nebo vrácení zboží pak do systému přijímáme 1x týdně, většinou ve čtvrtek nebo v pátek. Důvodem je vykrývání přijatých objednávek, které poměrně "ostře" řešíme do středy a tedy na výměny je pak prostor právě ke konci pracovního týdne. V případě, že chcete výměnu z nějakého důvodu uspíšit, je potřeba se na tomto domluvit telefonicky - 608 8047 767 - pokud to bude aspoň trošku technicky proveditené, budeme se vám snažit maximálně vyhovět.

Občas se může stát, že nám tady zazlobí virtuální šotek a automatický mail s informací o přijetí výměny/reklamace vám spadne do složky newsletteru či nevyžádané pošty a nebo zůstane viset někde v meziprostoru a vůbec vám nedorazí. Tyhle věci "mezi nebem a zemí" se stávají a ovlivnit je nijak nedokážeme, každopádně pokud byl váš balíček podle sledovacího čísla zásilky na firmu doručený, tak je výměna v běhu a nemusíte se bát, že by jsme na vás zapomněli ;)

DOVOLUJEME SI UPOZORNIT NA NÁSLEDUJÍCÍ:
V případě odstoupení od smlouvy a vrácení zboží kupujícím musí být toto vráceno v originálním obalu, s původními originálními etiketami, nenošené a nepoškozené. Špinavé či zapáchající zboží bude vráceno zpět odesílateli na jeho náklady. V případě chybějícího originálního balení včetně originálních etiket a papírových visaček, popřípadě viditelného poškození si prodávající vyhrazuje právo na procentuální ponížení vrácené částky a to z důvodu znemožnění následného plnohodnotného prodeje.

Doporučujeme si také pečlivě přečíst:

Soubory ke stažení